sábado, 8 de julio de 2017

Willie Nile _ Abandoned Love Revisited

El Willie Nile  ha  fet un  disc més que  digne de  versions del vell mestre de Minessota.

De les escollides està una de les meves  preferides del Dylan de  tots els  temps amb una lletra absolutament descomunal


Mai em cansaré d´escoltar " I march in the parade of liberty, but as long as i love you I´m not free"



Però ara si que  puc dir "I´m free at last"

Enjoy it babes! 





Amor abandonat
( abandoned love)
Puc  sentir com  gira la clau.
M´ha enganyat el pallasso que porto dins meu.
Pensava que tenia raó però estava equivocat,
alguna cosa em diu que estic encadenat.
El meu Sant Patró està lluitant amb un  fantasma.
Sempre  està  fora quan més el necessito.
Sobre  el turó s´aixeca la  lluna
però el meu cor  em diu que encara t´estimo.
Vaig arribar a aquesta  ciutat amb la lluna  encesa.
Quan et veig pels carrers començo a defallir.
M´encanta veure com et vesteixes darrera el mirall.
Em deixaràs entrar a la  teva habitació
una última vegada  abans que desaparegui?
Tot el món porta una disfressa
per amagar el que s´han deixat darrera els seus ulls,
Però nena, jo no puc obviar qui sóc.
Allà on vagin els nens, jo els  seguiré.

Marxo en la desfilada de la Llibertat
però com més t´estimo menys lliure sóc-
Quant temps hauré de patir aquest abús?
Em deixaràs veure´t somriure una última vegada abans no et perdi?.
He renunciat a  aquest  joc. He de marxar.
El Sant Grial és una  fantasia.
El tresor no pot ser trobat pels homes que el  busquen
i els seus Déus estan morts
i les seves reines estan a missa.
Ens vam sentar en un cine buit i ens vam besar.
Et vaig demanar si us plau que m´esboressis de la teva llista.
El meu cap em diu  que és hora de canviar
però el meu cor em diu
que t´estimo encara que siguis rara de collons
Una altra vegada és mitjanit a prop del mur
Treu-te tot aquest maquillatge  i el teu xal.
Faràs el favor de  baixar de la trona on estàs sentada?
Deixa´m sentir el teu amor  una vegada més
Abans no l´abandoni..,

No hay comentarios:

Publicar un comentario